Gällivare.

Tillbaka i hemstaden. Kändes välbehövligt att komma hit en sväng, man kan som ta det lugnt på ett annat sätt här. Hatar dock att vara ensam hos mamma, det är nått med det här huset som ger mig en obehaglig känsla. Har hur som helst kollat film och myst på med tända ljus och min vovve idag. Sen ätit go'middag med mor, far och bror. Kom just hem från att ha varit ute och snurrat med Isabelle, per och Pontus. Vädret är piss och gör mig deprimerad. Så ska vänta på att mamma och lillebror kommer hem och sen hoppa i duschen och dränka mina sorger eller nått i den stilen, vågar nämligen inte duscha när jag är själv här, obehaglig känsla som sagt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0